30 травня 2024

«Ти як?» Напишіть сьогодні близькій людині, яка захищає Україну…

Напишіть сьогодні близькій людині, яка захищає Україну...
                Що сказати сьогодні захисникам і захисницям? Як підбадьорити, подякувати, не бовкнути зайвого? Просто відкиньте усі кліше і скажіть, що у вас на думці, головне — від чистого серця.
                Скажіть, що любите, що думаєте про людину, що сумуєте і чекаєте вдома. Подякуйте за мужність і витримку. Скажіть, що пишаєтеся нею.
                Віримо в ЗСУ ❤

"Ти мій герой! Я пишаюся тобою". "Дякую тобі, твоїм побратимам і посестрам. Вболіваю за вас щодня". "Дякую, що захищаєш нас. Я з тобою усім серцем". "Просто зараз уявляю, як міцно тебе обіймаю". "Я і діти пишаємося тобою! Чекаємо вдома". "Ви робите велику справу. Дякую за вашу стійкість і віру в перемогу". "Часто уявляю нашу зустріч. Вірю, що вона вже не за горами".
                   Нагадаємо, за ініціативою першої леді Олени Зеленської розпочалася всеукраїнська програма ментального здоров’я «Ти як?», яка покликана створити систему сервісів і послуг, які зможуть різними способами та дієвими механізмами підтримати українців у складні часи повномасштабної війни. Дізнатися більше інформації можна на сайті Програми, а також на сторінках у соціальних мережах: Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, Telegram, TikTok, Viber.

Немає коментарів:

Дописати коментар