23 квітня 2024

«Ти як?» Фрази підтримки, які потрібні всім нам сьогодні

Фрази підтримки, які потрібні всім нам сьогодні
         Сила слова допомагає подолати стрес, почуватися краще і вчитися мислити позитивно. Спробуєте?
          Навіть якщо наразі не знаєте, що собі сказати, ми зібрали фрази-мотиватори, які стануть в нагоді. Їх можна говорити собі біля дзеркала зранку, шепотіти у складний момент, подумки повторювати під час прогулянки та періодично нагадувати дітям.
          Головне — пам’ятайте, щоб позитивні фрази почали працювати, їх потрібно активувати — тобто підкріплювати власними діями.
          Матеріали підготовано за підтримки UNICEF Ukraine.
Я просто можу нагадати собі: Я можу взяти паузу. Я можу бути щасливим/щасливою. У мене все вийде.
Я сильніший/сильніша за свої страхи. У мене достатньо енергії та впевненості для цього. Я цінна/цінний. Я не маю бути ідеальною/ідеальним.
Я заслуговую на любов та увагу. Я є собі найкращим другом/подругою. Я дбаю про себе. Це дає мені натхнення та бажання рухатися вперед. Я довіряю собі. Я впораюся.

Немає коментарів:

Дописати коментар