30 листопада 2023

«Ти як?» Словник ментального здоров’я: частина ІІ

         Ми часто чуємо «у мене якась апатія», «мене накриває депресія…», та чи правильно розуміємо ці терміни? Чи знаємо, у чому різниця? Чи можемо відрізнити сильну втому від хвороби? Гортаємо словник ментального здоров’я, аби краще орієнтуватися в темі та вміти вчасно й правильно піклуватися про себе.
           Нагадаємо, за ініціативою першої леді Олени Зеленської розпочалася всеукраїнська програма ментального здоров’я «Ти як?», яка покликана створити систему сервісів і послуг, які зможуть різними способами та дієвими механізмами підтримати українців у складні часи повномасштабної війни. Більше інформації на сайті Програми, та на сторінках у соцмережах: Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, Telegram, TikTok, Viber.

Немає коментарів:

Дописати коментар