07 квітня 2020

7 квітня - Всесвітній день здоров`я

Щорічно 7 квітня світ відзначає World Health Day або Всесвітній день здоров’я. Це одна з важливих соціальних дат, значення якої переоцінити неможливо. Головна мета свята – звернути увагу суспільства на важливість здорового способу життя та вчасної профілактики захворювань.

Офіційний свій відлік відзначення Всесвітнього дня здоров’я веде з 1948 року, а 7 квітня – дата створення Всесвітньої організації охорони здоров’я.

Створення Дня здоров’я – одна з перших ініціатив, з якою виступила Асамблея охорони здоров’я при ООН практично відразу ж після створення організації. Аж до 1995 року міжнародні дні проводилися виключно силами ВООЗ, проте в кінці XX століття до проблем здорового способу життя підключився Генеральний секретар ООН. Його щорічні Послання сприяють залученню уваги державних і комерційних організацій, волонтерів, простих громадян до питань захисту здоров’я і профілактики різних соціально-небезпечних захворювань.

Саме з 1995 року ВООЗ присвячує кожен рік тематиці, що стосується профільних питань охорони здоров’я. Першою стала тема поліомієліту – вкрай небезпечного захворювання, з яким, проте, вдається справлятися шляхом своєчасної вакцинації. Тож глобальне викорінення поліомієліту і стало головною ідеєю 1995 року.

Незалежно від того, чи ви ведете дитину на вакцинацію, здаєте кров у донорському пункті вашого міста, розповсюджуєте інформацію про шкоду тютюнокуріння – ви додаєте свій посильний внесок до створення здорового світу і здорового суспільства.

Чому ж ВООЗ настільки активно прагне залучити якомога більше людей до питання пропаганди правильного способу життя і захисту і збереження здоров’я? За статистикою половина людей на планеті не має можливості отримувати медичні послуги. Ще близько 100 млн. людей опинилися за межею бідності через те, що витрати на лікування були завеликі. Близько 800 млн. людей змушені витрачати більше 1/10 сімейного бюджету на послуги охорони здоров’я – такі витрати ВООЗ називає «катастрофічними». Проблеми високих витрат та обмеженого доступу до послуг охорони здоров’я вважаються однією з найважчих у світі. Саме їх викорінення і є основною метою ВООЗ, а один із засобів боротьби – Всесвітній день здоров’я.

Сьогодні ця тема є дуже актуальною, тому піклуйтеся про своє здоров`я.

Бережіть себя та своїх близьких!

Немає коментарів:

Дописати коментар